Keresés ebben a blogban

2011. szeptember 8., csütörtök

Egy újabb gasztroblog, mamma mia... mi lesz ebből?

Gasterea legyen velem! Örülök, hogy végre elkezdtem, rendszerezhetem az alkotásaimat, fitogtathatom a készségeimet :) Szeretek főzni, de persze nem mindent tudok, pl. a hagyományos magyar konyhához mindig telefonos segítséget kérek az Anyukámtól. Bezzeg a saját kreálmányok, és a szakácskönyvekből kiolvasott - de nincs itthon minden hozzávaló - újragondolások sem piskóták!!! :) Ja igen piskótát sem tudok sütni, bár még nem is próbáltam :) Szeretem az egyszerű, gyors ételeket, és a hűtő és kamra tartalmából alkotott műveket, néhány kivételes esetben töltök csak órákat egy étellel, de az akkor nagyon finom kell legyen ha elkészül. :) Ilyen a tavalyelőtti mézeskalácsom, amivel egy egész vasárnapot töltöttem el (másnap még izomlázam is volt), 1 kg lisztből készítettem egy hadseregnyi adagot, csodálatos, királylányos díszítésekkel, amiből persze még idén májusban is volt néhány darab (és ehető volt!), ezért ez legyen a kezdő bejegyzésem képe, mert a receptjét sajnos már a homály fedi, az tuti nem sütök még egyszer 5 éven belül. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése